New couple missionaries-"The Zolls" 06/29/11

New couple missionaries-"The Zolls"                              06/29/11

Elder David & Elder Lehr

Elder David & Elder Lehr

Good bye to Pres & Sis Sabey

Good bye to Pres & Sis Sabey

Missing my Silverstone Ward

Missing my Silverstone Ward
Silverstone sticker on back of van

2nd Week in the Field--09/14/09

Posted

Ok so myldsmail is really irritating and not working so next time when you send me an email, send it to both elderlehr@myldsmail.com and to mlb2k5player@hotmail.com just in case. I read Tine and Karli's emails but it wouldn't open your or dads or the addresses sooooo idk what to do.

The work is awesome...we teach a lot of people and this next week will only get busier!! There are a few people that are already committed to baptism which is awesome and exciting. We are teaching a lot of investigators and now finally our church building is done being refurbished and people will go to church more cuz it's not so dang far away.

Trotro's are crazy! They are vans that are taxis and they are waaay ghetto and are always stuffed with people but it's the cheapest transportation so we use them. I'll get a picture of one or something. Most important thing is getting to write you guys an email. Sounds like everything is going pretty well from what the girls have been saying. I just got your email to open on myldsmail but still not dad's. Sooooo ya we have a can opener...it's not as 3rd world in my area haha. I will write whoever, that's not a problem, it's getting the addresses from that email that is the problem.

Jesse McKay was probably able to go to a cafe, my companion wanted me to and if Elder McKay didn't have a companion who thought it was ok to go to a cafe then he probably hasn't gone til today (pday). I have not idea where he went. I just know the 9 people including me that got sent to Kumasi and he wasn't one of them, I think he's in Cape Coast.

Soooo yaa, you like the pictures? I lost 5 lbs. in the MTC while everybody else gained weight...who knows? haha. This area is so awesome and I'll most likely be in this ward probably 3 transfers in a row and the first 2 transfers will probably be the same companion and then the 3rd one I'll probably be training someone...there's another huge group coming in Oct. and another huge group in December so they'll probably need me to train, maybe maybe not. We'll see...that would be even more humbling!!! haha.

I am getting way better at teaching especially with the spirit, it's coming along. I can teach and bare testimony without getting so nervous!!! It's a great feeling to be able to be bold!

I said today is pday and right after we are done here at the cafe the 2 and only 2 zones in Kumasi get together at this huge park and play soccer, basketball, tennis, vball, and ping pong...sounds awesome!! There's like 40 missionaries that make up the 2 zones. Zone Conference is this Friday!! Sounds like a huge spiritual feast!! The goals Pres. Sabey has given these Elders are CRAZY!! But everyone has been able to complete all 3 of them! There are some crazy stories that go along with the goals. We will be getting our next goal at Zone Conference. I also have video of my companion speaking English and twi...I want you to see how dang difficult it is to understand people here AND MY COMPANION IS AN EASY ONE TO UNDERSTAND! If you can believe that.......

Well, I love you guys so much and still can't get dad's email open. Since it's not working well we can come back later today and finish emails. I LOVE YOU ALL AND HOPE EVERYTHING CONTINUES TO GO WELL!! READ THE BOOK OF MORMON!!! LOVE EACH OTHER!!!

Elder Lehr
09/14/09

This entry was posted on Tuesday, September 22, 2009 at 8:56 AM . You can follow any responses to this entry through the .

0 comments